Hoe wil jij verkopen?

Wij starten met het aanbieden van onze gratis waardebepaling. Na de waardebepaling weet jij wat de verwachte verkoopopbrengst zal zijn. Als je besluit te gaan verkopen bepalen we samen de verkoopstrategie en bekijken we hoe we de dienstverlening van Makelaarswinkel daarbij gaan inzetten.

Makelaarswinkel werkt met scherpe en eerlijke prijzen! Bij ons kun je je woning al verkopen vanaf € 1.995,- incl. BTW. Als Makelaarswinkel het volledige verkooptraject van A t/m Z verzorgt rekenen wij een courtage van 1% van de verkoopprijs van de woning. Ons courtage van 1% is inclusief BTW én opstartkosten. Onder de opstartkosten vallen onder andere de woningfotografie, inmeten/plattegronden en het presenteren van de woning op Funda.

Voor ons makelaarskantoor in Amsterdam neem je contact op met Arlan 06-29 56 51 38, voor ons kantoor in Utrecht kan je contact opnemen met Luuk 06-41 55 66 49.

Download hier onze brochure voor meer info of lees hieronder verder.
 

Samen-verkopen € 1.995,- incl. BTW

Via Samen-verkopen neem je als verkoper zelf een aantal zaken voor je rekening. Zo lever je zelf de foto’s aan, schrijf je zelf een verkooptekst én doe je zelf de bezichtigingen. Dit is eventueel aan te vullen met de extra opties die wij aanbieden.

Echter, als eerste komen wij bij je langs voor de opname van de woning en het bepalen van de vraagprijs. Vervolgens lever jij de verkooptekst en de foto’s aan, wij zorgen voor de plaatsing op Funda. Daarnaast brengen wij je woning onder de aandacht op onze eigen website en andere social media.

Nu kunnen de bezichtigingen gaan beginnen! Jij hebt ons al geïnformeerd over wanneer jij de bezichtigen kunt rondleiden, zodat wij deze kunnen inplannen. Indien een bezichtiging leidt tot interesse voor koop zal er een bieding volgen. Vanaf dat moment kunnen de onderhandelingen starten. Gedurende het onderhandelingstraject houden we jou direct aangesloten zodat we samen  voor een maximaal verkoopresultaat kunnen gaan.

Na overeenstemming te hebben bereikt met de kopers stellen wij de koopovereenkomst op en sturen deze naar de Notaris. De Notaris stelt vervolgens de leveringsakte op ter voorbereiding op de levering. Op de dag van levering draag jezelf zorg voor de eindinspectie van de woning en laat je kopende partij daarvoor tekenen. Vervolgens ga je met het getekende inspectierapport naar de Notaris zodat de levering volgens afspraak kan worden nagekomen.

 

Full-service 1% courtage incl. BTW

Wil jij de volledige ontzorging van een gekwalificeerde makelaar, maar wel tegen eerlijke en transparante prijs….. Dan is verkopen via Full-service iets voor jou!

Bij Full-service begeleiden wij het hele verkooptraject van A t/m Z. Hierbij starten wij met het opnemen van de woning en geven advies met betrekking tot de verwachte verkoopopbrengst, op basis hiervan wordt de verkoopstrategie en vraagprijs bepaald. Onze foto- en plattegrondenexpert komt vervolgens bij je langs voor het maken van foto’s en plattegronden. Wij schrijven de verkooptekst en dan kan de woning worden aangemeld op Funda, onze website en eventueel social media.

De bezichtigingen gaan nu beginnen! Ook deze zullen wij voor je rondleiden, op de dag van een bezichtiging geven we direct terugkoppeling. Indien een bezichtiging leidt tot interesse voor koop zal er een bieding volgen. Vanaf dat moment kunnen de onderhandelingen starten. Gedurende het onderhandelingstraject houden we jou direct aangesloten zodat we samen  voor een maximaal verkoopresultaat kunnen gaan.

Op de dag van levering doen wij de eindinspectie van de woning en laten we de kopende partij het inspectierapport tekenen. Ook gaan wij met je mee naar de notaris en hebben op voorhand de nota van afrekening en de leveringsakte gecontroleerd zodat de levering kan plaatsvinden.

Voor onze Full-service dienst rekenen wij een courtage van 1% van de verkoopprijs van de woning. Deze courtage van 1% is inclusief btw én opstartkosten. Onder de opstartkosten vallen onder andere de woningfotografie, inmeten/plattegronden en het presenteren op Funda.